Regulamin Strony Internetowej Niezależnych Dystrybutorów Herbalife – Lilianę i Sebastiana Jezierskich  – Odchudzanko.pl

1. Właścicielem sewisu internetowego w witrynie Odchudzanko.pl jest firma Eros Trans Sebastian Jezierski, Stawna 20a, 63-700 Krotoszyn – pełne dane firmowe znajdują się w zakładce „kontakt

2. Zamówienia realizowane są przez Niezależnych Dystrybutorów Herbalife w formie wysyłkowej. Zamówienia można składać poprzez:

3. Jako Niezależni Dystrybutorzy Herbalife zajmujemy się sprzedażą wyłącznie oryginalnych produktów, suplementów i kosmetyków Herbalife, na podstawie legalnej umowy licencyjnej nr 3310180268

4. Prowadzimy wyłącznie sprzedaż wysyłkową na terenie Polski. Nie realizujemy zamówień na adresy spoza Polski.

5. Ceny wszystkich towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

6. Standardowo wytawiamy paragon jako dowód zakupu, a na życzenie klienta wystawiamy fakturę.

7. Klient uiszcza zapłatę za zamówione towary i wysyłkę z góry poprzez przedpłatę na wskazane konto bankowe lub przy odbiorze w przypadku przesyłek pobraniowych. Strona współpracuje z systemem PayU.pl (dawniej: Płatnosci.pl) i można dokonywac płatności on-line, również kartami kredytowymi.

8. Czas realizacji zamówienia to z reguły 24-72 godziny robocze do momentu złożenia zamówienia do wysyłki. Czas doręczenia przesyłki od momenty wysłania przesyłki priorytetowej powinien wynosić 1 dzień roboczy, ale z reguły trwa to 2 dni robocze i jest to uzależnione od Poczty Polskiej. Przesyłki kurierskie dostarczane są w ciągu 1-2 dni roboczych.

9. Produkty oferowane na stronie www.Sklep.Odchudzanko.pl  są fabrycznie nowe i oryginalne.

10. Produkty przechowywane zgodnie z wymogami Powiatowego Inspektora Sanitarnego, a firma posiada wpis do ewidencji.

11. Klient zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumenckich oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny może odstąpić od umowy sprzedaży internetowej bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty wydania produktu. Zwracany produkt ulega zwrotowi w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.

12. Producent, czyli firma Herbalife daje klientowi znacznie szerszą ochronę niż w wymienionym wyżej punkcie. Mianowicie każdy klient Herbalife otrzymuje 30-dniową gwarancję zwrotu pieniędzy za produkty. W przypadku chęci skorzystania z takiej możliwości prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny.

13. Klienci którzy przy składaniu zamówienia podali swój adres e-mail zostaną powiadomieni o statusie jego realizacji. E-mail z informację „W realizacji” oznacza, iż zamówienie zostało przyjęte i ewentualnie opłacone, a przesyłka jest przygotowana do wysłania, które nastąpi tego samego dnia roboczego lub następnego w godzinach przedpołudniowych. E-mail z informacją „Zakończone” oznacza, iż przesyłka została wysłana pod wskazny w zamówieniu adres. E-mail z informacja „Anulowane” oznacza, iż zamówienie zostało anulowane przez sklep – z reguły ma to miejsce w przypadku braku dokonania płatności, gdy dane adresowe budzą wątpliwości lub są niepełne, a nie udało się ich uzupełnić.

14. Klient bez podania przyczyny w każdym momencie może odstąpić od kupna produktów w każdej fazie jego realizacji, przed otrzymaniem e-maila, z informacją o jego zakończeniu, czyli wysłaniem. Nieodebranie wysłanej przesyłki pobraniowej w terminie określonym przez Pocztę Polską oznacza, iż klient pokryje koszty przesyłki pod wskazany adres oraz koszty przesyłki zwrotnej do sklepu co łącznie daje kwotę w zakresie około 25-30 złotych.

15. Cookies (ciasteczka) – niniejsza strona korzysta z plików cookies, które obsługiwane są przez używaną przez Ciebie przeglądarkę internetową. Ciasteczka konieczne są do prawidłowego działania skleu i niezbędne są do składania zamówień. W każdej chwili możesz wyłączyć obsługę cookies w swojej przeglądarce.

16. Dane osobowe Klientów podawane podczas rejestracji są przetwarzane przez sklep wyłącznie w celu realizacji zamówień oraz, w zależności do decyzji kienta wyrażonej w zamówieniu, mogą być przetwarzane w celach marketingowych. Klientowi przysługuje prawo uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane, oraz prawo wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych dla celów marketingowych.

17. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym wymaga zaakceptowania postanowień niniejszego regulaminu.

18. Do umowy sprzedaży produktów w sklepie internetowym stosuje się prawo polskie. Umowa zawierana jest w języku polskim. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego lub innych ustaw mających zastosowanie do działalności i funkcjonowania sklepu internetowego.