Kontakt telefoniczny: 662 278 596

Od czego zależy sukces w odchudzaniu

Jak osiągnąć sukces w odchudzaniu
Jeśli zastanawiasz się jak osiągnąć sukces w odchudzaniu to musisz zacząć racjonalnie podchodzić do tego zagadnienia. Przede wszystkim musisz zdać sobie sprawę, że odchudzanie nie jest dla organizmu prostym procesem. Nie można sprowadzić odchudzania jedynie do łykania tabletek mających hamować apetyt lub spalać tłuszcz lub też liczyć na kolejną modną i „cudowną” dietę z pogranicza głodówki.

Organizm potrzebuje energii z pożywienia, czyli każdego dnia musisz mu dostarczać określoną ilość kalorii. Energia ta zostanie zużyta na wiele funkcji życiowych jak oddychanie, bicie serca, praca mięśni i mózgu, wytwarzanie i utrzymanie ciepłoty ciała, itd. Idealną sytuacją jest gdy dostarczysz tyle kalorii ile jesteś w stanie zużyć. Nadmiar energii organizm odkłada „na później” w postaci zapasów tkanki tłuszczowej. Natomiast jeśli organizmowi brakuje tej energii to pobiera ją z wcześniej zgromadzonych zapasów tłuszczu.

Aby schudnąć musisz zadbać, aby Twój organizm spalał więcej kalorii niż dostarczysz mu z pożywieniem lub otrzymywał mniej kalorii wraz z jedzeniem niż jest jego zapotrzebowanie na energię. Jednym zdaniem: oszczędzaj kalorie dzięki diecie niskokalorycznej, spalaj kalorie dzięki aktywności ruchowej, potęguj te efekty stosując odpowiednie suplementy.

Od czego zależy sukces w odchudzaniu
*powyższy wykres nie jest poparty badaniami, a przytoczone dane wynikają z Naszych kilkuletnich obserwacji i doświadczeniu w odchudzaniu.

Sukces w odchudzaniu? Po pierwsze odpowiednia dieta!

Dieta to kluczowy, a tym samym najważniejszy czynnik jeśli chodzi o odchudzanie. Jeśli kompletnie zaniedbasz dietę i nie będziesz do niej przykładać należytej wagi to Twoje szanse na schudnięcie są praktycznie znikome. Nawet największa aktywność, czy ćwiczenia odchudzające z dodatkowym stosowaniem suplementów wspierających metabolizm przyniesie mizerne efekty jeśli w dalszym ciągu będziesz objadać się pączkami z lukrem oraz zajadać tłustą golonkę popijaną piwkiem… Dlatego w Naszym przekonaniu dieta jest odpowiedzialna za 65% sukcesu w odchudzaniu.

Żeby schudnąć Twoja codzienna dieta musi przez odpowiedni okres dostarczać mniej kalorii niż potrzebuje Twój organizm do normalnego funkcjonowania. Wtedy niedostatek energii będzie pobierany z zapasów, czyli tkanki tłuszczowej. Aby chudnąć w zdrowy i zadowalający sposób należy ograniczyć codziennie spożywanie kalorii o około 500kcal poniżej zapotrzebowania. Biorąc pod uwagę, iż średniej budowy i wzrostu kobieta o niezbyt intensywnym trybie życia i siedzącej pracy potrzebuje około 2000 kcal to usiałby zjadać o 1/4 mniej kalorii. Jest to dosyć dużo, bo 25% ogólnego zapotrzebowania na kalorie i dlatego odchudzanie przysparza problemów wielu osobom.

Sukces w odchudzaniu? Po drugie zwiększ swoją aktywność.

Każda aktywność organizmu potrzebuje energii, więc logicznym jest zwiększenie jej zużycia gdy chcesz schudnąć. Część kalorii będzie spalana przez twój organizm niezależnie od Ciebie na przykład przy oddychaniu, biciu serca, wytwarzaniu ciepłoty ciała, itd. Jest to Twoja podstawowa przemiana materii. Natomiast na swoją codzienną aktywność masz jak najbardziej wpływ i możesz zwiększyć ilość spalanych kalorii w ciągu dnia, a tym samym osiągnąć wyższy poziom całkowitej przemiany materii.  Swoją aktywność możesz zwiększyć przez proste zabiegi w swoim codziennym trybie życia – na przykład wyjście do pracy czy na zakupy pieszo zamiast samochodem. Lepsze efekty na pewno osiągniesz regularnie ćwicząc 3-5 razy w tygodniu przez 30 minut.

Dodatkowe korzyści ze zwiększenia aktywności to odbudowa masy mięśniowej. Pamiętaj, że to praca mięśni jest odpowiedzialna za większość spalonych przez Ciebie kalorii. Kilogram beztłuszczowej masy ciała spala około 28-34 kcal na dobę, a kilogram tkanki tłuszczowej zaledwie 4-6 kcal. Więc teoretycznie zamiana31 kg tłuszczu na mięśnie w kwestii odchudzania i wyniku na wadze nie przyniesie efektów, ale będzie kluczowe w podniesieniu Twojego metabolizmu i zwiększeniu spalania kalorii. Kobiety boją się mięśni, bo „przytyją”, a powinny traktować je jako największego sprzymierzeńca gdy zamierzają schudnąć.

Z uwagi na fakt, iż znacznie trudniej jest spalić 100 kcal niż ta samą ilość oszczędzić w diecie odmawiając sobie jakiejś przekąski to aktywności przypisujemy 25% odpowiedzialności za Twoje odchudzanie.

Sukces w odchudzaniu? Po trzecie sięgnij po suplementy diety.

Suplementy diety same w sobie nie spowodują, że schudniesz. Jednak będą doskonałym wsparciem dla diety oraz aktywności. Suplementy podczas diety mogą być pomocne w dożywieniu jakościowym, na przykład tabletki witaminowe bez dostarczania nadmiaru kalorii uzupełniają składniki odżywcze. Inne suplementy jak na przykład tabletki z błonnikiem mogą regulować apetyt i zapobiegać napadom głodu. Przy aktywności i wysiłku fizycznym suplementy również będą przydatne i pomogą Ci schudnąć. Na przykład niektóre z suplementów wpłyną korzystnie na Twój metabolizm, co też przyspieszy spalanie tkanki tłuszczowej. Inne suplementy dodadzą Ci energii i witalności tak potrzebnej do ćwiczeń i wzmożonego wysiłku.

Pamiętaj jednak, że suplementy diety wspierające odchudzanie są dodatkiem do diety oraz aktywności, ale ich nie zastąpią
. Jeśli sądzisz, że schudniesz gdy zastosujesz „tabletki na odchudzanie”, a w dalszym ciągu będziesz zajadać ciasteczka przed telewizorem to się niestety rozczarujesz. Natomiast jeśli stosujesz dietę odchudzającą oraz wykazujesz umiarkowaną aktywność w celu odchudzania, to suplementy diety będą doskonałym sprzymierzeńcem i spotęgują uzyskiwane efekty.

Dieta Herbalife może być wsparciem odchudzania
nawet w 75%, czyli stanowić o 3/4 sukcesu!

Dzięki temu, że ta metoda to połączenie racjonalnej diety i zbilansowanego odżywiania (65% sukcesu) ze stosowaniem suplementów diety (dodatkowe 10% sukcesu) może przynosić tak dobre efekty.

Skuteczne odchudzanie - dieta odchudzająca Herbalife

Dieta Herbalife dzięki naukowo opracowanym zamiennikom posiłku w postaci Koktajlu Odżywczego Formuła 1 będzie dostarczać zbilansowanej ilości składników odżywczych bez nadmiaru kalorii. Dzięki temu organizm będzie właściwie dożywiony, a Ty bez straty jakości odżywiania z łatwością ograniczysz ilość spożywanych kalorii. Będzie Ci znacznie łatwiej kontrolować apetyt i napady głodu, gdy organizmowi nie będzie niczego brakowało. W dodatku nie popadniesz w niedobory odżywcze, a Twój organizm nie podupadnie na zdrowiu podczas odchudzania z Herbalife.

Dodatkowym uzupełnieniem diety Herbalife są dwa inne produkty. Kompleks witamin i minerałów w tabletkach – Multiwitaminy Herbalife dopełni osiągnięcie prawidłowego poziomu spożycia tychże składników, gdyż tracimy je w szybkim tempie, a organizm większości z nich nie magazynuje, a tym bardziej nie wytwarza. Musi otrzymywać je z jedzeniem. Więc stosowanie tabletek witaminowych jest dobrym zabiegiem do utrzymania jakości odżywiania przy oszczędzaniu na kaloryczności posiłków – po prostu do skutecznego odchudzania potrzebujesz witamin. Drugim z tych produktów jest Błonnik i Zioła, czyli błonnik dietetyczny w tabletkach, którego głównym zadaniem jest uzupełnienie błonnika w diecie. Dodatkowa domieszka ziół pozwoli Ci usprawnić trawienie, łatwiej kontrolować głód i tym samym mniej podjadać między posiłkami.

Dodatkowym elementem Twojego programu odchudzającego poza podstawowymi suplementami Herbalife mogą być inne produkty, które pozwolą Ci łatwiej schudnąć. Gdy stawiasz na zwiększenie aktywności ruchowej oraz zamierzasz poprzez ćwiczenia pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej, to na pewno z pomocą przyjdzie Ci odchudzająca herbatka Thermojetics. Dodatkowo odżywka białkowa na bazie białka roślinnego poprawi kondycję Twoich mięśni oraz zapewni im budulec do regeneracji. Pamiętaj, że to mięśnie są w zdecydowanej mierze odpowiedzialne za spalanie kalorii. Dodatkowo białko sprawi, że w ciągu dnia będziesz dłużej czuć sytość.

 

 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
Od czego zależy sukces w odchudzaniu, 10.0 out of 10 based on 1 rating

Czytelnicy poszukiwali następujące hasła:

  • od czego zależy spalanie kalorii
  • jak osiągnąć sukces w odchudzaniu
  • od czego zależy ilość spalonych kalorii
  • sukces w odchudzaniu
  • skad organizm pobiera energie nie dostarczajac mu pozywienia
  • organizm bierze zapasy tluszczu
  • od czego zlezy sukces w odchudzaniu
  • od czego zalezy sukces w chudnieciu
  • 2000 kcal w ile zużyta energia
  • Kiedy organizm pobiera zapasy tłuszczu

Podziel się ze znajomymi:

  • Facebook
  • Google Plus
  • NK
  • Gadu-Gadu
  • Twitter
  • Email
  • RSS
  • Wykop
  • Kciuk
Pozostaw odpowiedź

Szybki kontakt:

Odchudzanko.pl - telefon

tel. kom. 662 278 596

Odchudzanko.pl - adres e-mail

kontakt@odchudzanko.pl

Ostatnie artykuły

Dołącz do nas na Facebook

Znajdź nas w Google+