Wejdź do sklepu!
Wyszukiwarka
Zacznij od podstaw...
Subskrypcja

Głód i Apetyt

PORADY I ARTYKUŁY+ » Nadwaga i otyłość » Głód i Apetyt

Niepohamowany głód i nadmierny apetyt to dla niektórych przeszkody nie do ominięcia w procesie odchudzania. To właśnie głodzenie się na i hamowanie apetytu różnymi metodami w głównej mierze przyczynia się do porzucenia diety i przedwczesnego zakończenia odchudzania bez zadowalających rezultatów. Ciągłe odmawianie sobie jedzenia wymaga zdecydowanie silnej wolu, gdyż natury nie można oszukać.
Jednak jeśli zrobimy to z głową to głód można poskromić, a z apetytem skutecznie walczyć. Wystarczy spożywać bardziej wartościowe i sycące organizm pożywienie i przedkładać je ponad śmieciowe jedzenie.

  • Dodaj link do:
  • facebook.com
  • 7-najbardziej-sycacych-potraw.jpg

    7 najbardziej sycących potraw

    2014-09-16 14:23

    Jeść tak, żeby się najeść i nie czuć za chwilę głodu? Po prostu wybieraj bardziej sycące potrawy, które utrzymają uczucie sytości znacznie dłużej niż inne potrawy. Najlepiej spożywać wartościowe pokarmy, które nie zawierają wyłącznie kalorii, ale przynoszą organizmowi szeroki wachlarz składników odżywczych.
    Sprawdź co jeść, aby poskromić nadmierny apetyt.

  • Sygnaly-glodu-wlasnego-ciala.jpg

    Sygnały głodu własnego ciała

    2014-09-16 14:18

    Podjadasz między posiłkami niezdrowe przekąski? Jesz kiedy faktycznie jesteś głodna, czy bardziej z przyzwyczajenia – tylko dlatego, aby opróżnić cały talerz?
    Przedstawiamy kilka przydatnych wskazówek jak rozpoznać sygnały głodu własnego organizmu. Dzięki nim przestaniesz się przejadać i łatwiej utrzymasz wagę.
    Jakie sygnały głodu podpowiada Ci organizm?

 

Komentarze

Komentarz
Facebook