Produkty i dieta na zdrowe kości

Nasze kości doskonale funkcjonują od dzieciństwa do dorosłości. Jednak po 30-stym roku życia powoli zaczynają się zużywać, a dodatkowo u kobiet proces ten znacznie przyspiesza po menopauzie. Istnieją sposoby, aby opóźniać ten proces. najlepszą obroną jest właściwa dieta i odpowiedni wybór produktów spożywczych, które pozwolą zadbać o wytrzymałość i gęstość kości niezależnie od wieku. Jak 

Czytaj Więcej……

Jak zadbać o wątrobę – 5 porad

Wątroba to narząd numer jeden jeśli chodzi  o oczyszczanie organizmu. Zdrowa wątroba dorosłego człowieka waży około 1,5 – 2,0 kilogramów i składa się z setek tysięcy wyspecjalizowanych komórek. W ciągu 1 godziny przez wątrobę przepływa około 90 litrów krwi. Oznacza to, że w ciągu tej godziny cała krew zawarta w Twoim organizmie zostanie przefiltrowana kilkanaście 

Czytaj Więcej……

Jak zadbać o nerki – 5 skutecznych porad

Nerki choć są niewielkich rozmiarów to wykonują codzienne ogromną pracę jako swoista stacja odwadniania. Każda z dwóch nerek dorosłego człowieka waży około 100-150 gram i znajdują się po obu stronach kręgosłupa, ukośnie pod wątrobą i śledzioną. Wyobraź sobie, że każdej godziny krew średnio kilkanaście razy przepływa przez setki tysięcy cienkich niczym włos kanalików nerkowych. Praktycznie 

Czytaj Więcej……

Zabierz organizm na wakacje

Podczas wakacji, gdy wyjeżdżamy na urlop, mózg odpoczywa. Dostaje mniej bodźców, nie jest przemęczony, obciążony codzienną odpowiedzialnością i wysiłkiem intelektualnym. Dylematy: kawa na zimno czy na ciepło? książka czy plaża? nie wymagają od nas wielkiej uwagi. Stąd po urlopie czujemy się wypoczęci, wyspani, zregenerowani i gotowi do podjęcia nowych wyzwań w pracy. Zachęcam Państwa do 

Czytaj Więcej……

Jak zachować zdrowie – 5 kroków

Wprowadź pięć prostych kroków do swojego codziennego stylu życia, aby zachować zdrowie na właściwym poziomie. Przeczytaj porady jak to zrobić. Krok 1 – Pięć do siedmiu porcji owoców i warzyw dziennie. Brzmi imponująco i ambitnie? Zobaczysz że uda Ci się spełnić te zalecenia. Śniadanie – owoce i warzywa: 1 porcja Koktajl Formuła 1 Herbalife zmiksowany z 1 lub 2 kawałkami 

Czytaj Więcej……

Lepsza odporność przez odżywianie

Kiedy moje dzieci były małe zawsze przygotowywałam się na przeziębienia związane z powrotem do szkoły, które przechodziły przez dom w ciągu pierwszego tygodnia w szkole. Wraz z nadejściem nowego roku szkolnego, dzieciaki będą zabierać do domu coś więcej niż pracę domową i nowych kolegów – z pewnością zabiorą też masę zarazków. Nawet jeśli w twoim 

Czytaj Więcej……

Nadciśnienie tętnicze

Nadciśnienie tętnicze – jak sobie z nim radzić? Nadciśnienie tętnicze to jedna z najczęstszych chorób naszych czasów – cierpi na nią aż co piąta osoba po 40. roku życia, a ryzyko zachorowania wzrasta wraz z wiekiem. Nadciśnienie tętnicze przyczynia się rozwoju miażdżycy oraz innych chorób związanych z zaburzeniami układu krążenia i może prowadzić do zawałów serca 

Czytaj Więcej……

Osteoporoza – znaczenie diety i ruchu

Osteoporoza – znaczenie diety i ruchu w walce z chorobą. Co czwarta kobieta i co ósmy mężczyzna po 50 roku życia cierpi na osteoporozę. Ta zdradliwa choroba początkowo przebiega praktycznie bezobjawowo. Zazwyczaj dowiadujemy się o niej dopiero kiedy dojdzie do złamania jakiejś kości – a wtedy mamy już poważny problem. Nie czekaj aż do tego dojdzie, 

Czytaj Więcej……

Dieta w chorobie

Wiele dolegliwości zdrowotnych i groźnych chorób wynika bezpośrednio ze sposobu odżywiania. Określane są one mianem dietozależnych i niestety są częstą przypadłością. Gdy już takie choroby Nas dosięgną to czesto wymagają specjalnej troski o jakość diety oraz stawiają określone wymagania dietetyczne. Wiele z nich można łatwo uniknąć lub mocno zminimalizować ryzyko ich wystąpienia po prostu poprzez 

Czytaj Więcej……