Jazda na rowerze – dla zdrowia

Jazda na rowerze – czy to stacjonarnym na siłowni, czy to na świeżym powietrzu – stanowi wspaniały sposób na spalenie kalorii, wzmocnienie mięśni i poprawę wytrzymałości… oraz przyjemne spędzenie czasu! Jazda na rowerze jest popularną formą aktywności fizycznej od wielu lat. Można łatwo dostosować ją do swoich indywidualnych celów i zainteresowań. Ostatnio kluby fitness i 

Czytaj Więcej……

Produkty i dieta na zdrowe kości

Nasze kości doskonale funkcjonują od dzieciństwa do dorosłości. Jednak po 30-stym roku życia powoli zaczynają się zużywać, a dodatkowo u kobiet proces ten znacznie przyspiesza po menopauzie. Istnieją sposoby, aby opóźniać ten proces. najlepszą obroną jest właściwa dieta i odpowiedni wybór produktów spożywczych, które pozwolą zadbać o wytrzymałość i gęstość kości niezależnie od wieku. Jak 

Czytaj Więcej……

10 wskazówek do skutecznego odchudzania

Proces odchudzania i późniejsze utrzymanie niższej wagi to praktycznie dwie strony tego samego medalu. To co pomoże Ci schudnąć będzie także pomocne w kontrolowaniu masy ciała. Trzeba cały czas mieć to na uwadze, gdyż tylko utrzymanie wagi przez długi czas można nazwać sukcesem w odchudzaniu. Walka o zachowanie uzyskanej wagi często jest  trudniejsza niż samo 

Czytaj Więcej……

Suplementy diety – naturalne czy sztuczne?

Osoby zainteresowane suplementami diety wcześniej czy później muszą sobie zadać pytanie: mam stosować naturalne czy sztuczne suplementy, które wybrać i które będą dla mnie lepsze? Postaramy się przybliżyć odpowiedź, choć oczywiście ostatecznie każdy podejmie decyzję sam zgodnie z własnymi poglądami. Proszę zwrócić uwagę jak wygląda współczesna żywność – jest nadmiernie przetworzona, pełna konserwantów, utrwalaczy, barwników, aromatów – 

Czytaj Więcej……

Suplementy diety

Suplementy diety to po prostu żywność, która jest pozbawiona zbędnych kalorii i składników, a zawiera jedynie kwintesencję tego, co niesie ze sobą dany produkt biologiczny. Suplementy nie służą zastąpieniu tradycyjnej i dobrze zaplanowanej diety, ale skutecznie zastępują utracone wartości odżywcze żywności. Zatem mamy do czynienia z odżywianiem jakościowym. Suplementy dopełniają dietę do potrzebnego poziomu wartości 

Czytaj Więcej……

Jak zostać aktywnym?

Brak silnej woli, słaba motywacja, zwykłe lenistwo, narzekanie na brak czasu – wszystko to sprawia, iż najzwyczajniej w świecie przestajemy być aktywni. W siedzeniu na kanapie nie byłoby nic złego, gdyby nie fakt, że codzienny i długotrwały brak ruchu zagraża Twojemu zdrowiu, witalności i kondycji. Każdy moment jest dobry, aby wprowadzić do swojego życia elementy 

Czytaj Więcej……

Jak zadbać o wątrobę – 5 porad

Wątroba to narząd numer jeden jeśli chodzi  o oczyszczanie organizmu. Zdrowa wątroba dorosłego człowieka waży około 1,5 – 2,0 kilogramów i składa się z setek tysięcy wyspecjalizowanych komórek. W ciągu 1 godziny przez wątrobę przepływa około 90 litrów krwi. Oznacza to, że w ciągu tej godziny cała krew zawarta w Twoim organizmie zostanie przefiltrowana kilkanaście 

Czytaj Więcej……

Jak zadbać o nerki – 5 skutecznych porad

Nerki choć są niewielkich rozmiarów to wykonują codzienne ogromną pracę jako swoista stacja odwadniania. Każda z dwóch nerek dorosłego człowieka waży około 100-150 gram i znajdują się po obu stronach kręgosłupa, ukośnie pod wątrobą i śledzioną. Wyobraź sobie, że każdej godziny krew średnio kilkanaście razy przepływa przez setki tysięcy cienkich niczym włos kanalików nerkowych. Praktycznie 

Czytaj Więcej……

Zabierz organizm na wakacje

Podczas wakacji, gdy wyjeżdżamy na urlop, mózg odpoczywa. Dostaje mniej bodźców, nie jest przemęczony, obciążony codzienną odpowiedzialnością i wysiłkiem intelektualnym. Dylematy: kawa na zimno czy na ciepło? książka czy plaża? nie wymagają od nas wielkiej uwagi. Stąd po urlopie czujemy się wypoczęci, wyspani, zregenerowani i gotowi do podjęcia nowych wyzwań w pracy. Zachęcam Państwa do 

Czytaj Więcej……

Jak zachować zdrowie – 5 kroków

Wprowadź pięć prostych kroków do swojego codziennego stylu życia, aby zachować zdrowie na właściwym poziomie. Przeczytaj porady jak to zrobić. Krok 1 – Pięć do siedmiu porcji owoców i warzyw dziennie. Brzmi imponująco i ambitnie? Zobaczysz że uda Ci się spełnić te zalecenia. Śniadanie – owoce i warzywa: 1 porcja Koktajl Formuła 1 Herbalife zmiksowany z 1 lub 2 kawałkami 

Czytaj Więcej……