Tłuszcze

Tłuszcze kojarzą się z niepożądanym składnikiem diety. Jednak tak bardzo niechciane nie są tak do końca złe. Oczywiście spożywanie tłuszczy w nadmiarze prowadzi do negatywnych konsekwencji zdrowotnych – jeśli mamy do czynienia z tłuszczami nasyconymi. Z kolei niedobór tych nienasyconych też jest niebezpieczny.Dlatego w diecie warto znaleźć równowagę i świadomie wybierać te tłuszcze, które są dla Nas dobre, 

Czytaj Więcej……

Zalety i właściwości zielonej herbaty

Zielona herbata zdobywa coraz większą popularność. Na pewno słyszałeś/łaś przynajmniej niektóre z plotek krążących właśnie wokół zielonej herbaty. Zielona herbata ma pomagać w odchudzaniu, poprawiać stan zdrowia, chronić Cię przed chorobami – o co właściwie tyle zamieszania i ile w tym prawdy? Azjatycka kultura od wieków wykorzystuje zieloną herbatę i jej ekstrakty by polepszyć swoje zdrowie? Sekret 

Czytaj Więcej……

10 najzdrowszych warzyw

Warzywa powinny być istotnym elementem każdej diety. Zawierają kilkadziesiąt ważnych składników odżywczych i mnóstwo błonnika. I właśnie przez osiągnięcie spożycia 5-7 porcji warzyw dziennie może pomóc budować odporność organizmu na takie choroby jak rak, choroby serca czy cukrzyca. Czy istnieją najlepsze warzywa, które powinno się spożywać, aby zwiększyć szansę zapobiegania tym chorobom cywilizacyjnym? Choć generalnie 

Czytaj Więcej……

Jak nie przytyć 13,4 kg w ciągu roku?

 Jak nie przytyć 13,4 kilograma (i oszczędzić 94 tysiące kcal) w ciągu roku? Wystarczy oszczędzić sobie każdego dnia 3 łyżeczki cukru, kostka masła i szklanka napoju gazowanego! Jesz „mało”, a mimo wszystko tyjesz? Liczysz kalorie, a nie możesz poradzić sobie z nadwagą? Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, jak banalne szczegóły mogą wpływać na dietę i 

Czytaj Więcej……

Jak unikać pustych kalorii w napojach?

Dbasz o każdy zjedzony kęs i skrupulatnie sprawdzasz kaloryczność potraw, a wciąż borykasz się z problemem nadmiernej wagi? Pewnie skupiasz się na liczeniu kalorii w jedzeniu, ale kompletnie nie zwracasz uwagi na to ile pustych i niepotrzebnych kalorii wypijasz każdego dnia? A napoje potrafią ukrywać naprawdę wiele kalorii. Wystarczy kawa cappuccino dwa razy dziennie, szklanka napoju 

Czytaj Więcej……

Bezmięsne źródła białka

Może zdecydowałeś, że od czasu do czasu nie będziesz jadł mięsa – może to być z powodów zdrowotnych, środowiskowych, a może po prostu chcesz trochę oszczędzić. Nawet jeśli nie jesz mięsa tylko okresowo, twoje posiłki będą lepsze jeśli będą zawierać dobrą dawkę białka. Produkty mleczne i jajka sprawdzają się jako bezmięsne źródła białka, ale jeśli 

Czytaj Więcej……

Ile trzeba jeść białka

Zapotrzebowanie organizmu na białko zależy od wielu czynników. Nie zależy wyłącznie od tego czy jesteś kobietą lub mężczyzną jak to się powszechnie utarło. W dodatku różne wytyczne brzmią przeważnie w podobny sposób „średniego wzrostu kobieta powinna spożyć 46 gram białka, a mężczyzna około 56 gram”. Jednak pomyślmy, czy jednakowa dawka protein jest odpowiednia dla każdego? 

Czytaj Więcej……

Produkty białkowe Herbalife

 Herbalife oferuje produkty proteinowe, które w łatwy sposób pozwolą Ci zwiększyć spożycie białka w ciągu dnia, aby dieta była dobrze zbilansowana. Bez nadmiaru kalorii możesz i w prosty sposób możesz uzupełnić wartościowe białko w diecie. Bez potrzeby spożywania potraw mięsnych, których nie lubisz lub nie chcesz spożywać. Wysokobiałkowe produkty Herbalife sprawdzą się, jeśli uważasz na 

Czytaj Więcej……

Najlepsze źródła witamin

Przedstawiamy ranking dziesięciu najlepszych źródeł poszczególnych witamin. Stwarzając ranking wzięto pod uwagę bogactwo danego produktu spożywczego pod względem ilości zawartych w nim witamin, ale również uwzględniając jego kaloryczność. Ranking zawiera produkty, które mają ponad przeciętną zawartość konkretnej witaminy, a jednocześnie nie są nadmiernie kaloryczne. Dodatkowo w tym spisie znajdują się produkty spożywcze ogólnie dostępne i nieskomplikowane 

Czytaj Więcej……

Witaminy na odchudzanie?

Wydaje się, że obecnie bardziej niż kiedykolwiek styl życia i nawyki żywieniowe uniemożliwiają nam pozyskanie z tradycyjnej diety wszystkich składników odżywczych, które wpływają na naszą dobrą kondycję. Dodatkowo stres, warunki otoczenia i zanieczyszczone środowisko zwiększają konieczność zwiększenia ich codziennego spożycia. Zachowanie zdrowej i zbilansowanej diety jest coraz trudniejsze do zrealizowania. Nawet jeśli będziesz mocno się 

Czytaj Więcej……